Kuidas tehisintellekt muudab kasiinotööstust
Kasiinos mängides ei pruugi isegi aru saada, kui keerukad tehnoloogilised lahendused kogu asja üleval hoiavad.
Nii online kasiinod ise kui ka mängutootjad mõtlevad pidevalt välja uusi lähenemisviise, mis annaksid mängijatele uusi lahedaid kogemusi.
See puudutab absoluutselt iga osa ühes kasiinos: alates klienditeenindusest ja veebidisainist kuni kasiinomängudeni välja.
Slotimängudki on tunduvalt keerukamad kui tunduda võib – asi läheb palju kaugemale lihtsalt paarist sümbolist ja rullikust.
Kasiinotehnoloogia areng on viimasel ajal võtnud aga uue suuna ja seda tehisintellekti ning virtuaalreaalsuse poole.
Arvatakse, et juba sel aastal tehakse 500 miljardi dollari jagu panuseid VR-hasartmängudes!
Tänaseks on juba VR-kasiinomänge küllaga saadaval ja neid lisandub aina juurde.
Asja võlu seisneb eelkõige selles, et VR-mängud meenutavad ehtsat kasiinomaailma – saad ringi jalutada virtuaalmaailmas ja tunda nagu sa oleksid osake mängust.
VR-tehnoloogiaga aga kõik veel ei piirdu.
AI ehk tehisintellekt loob uue aluse kogu kasiinokogemusele.
Näiteks, kasiino võib luua täiesti virtuaalse mängusaali, kasutades seal isegi sotsialiseerimispunkte, virtuaalseid baare või isegi kontserte või ülesastumisi, mida võiks ühes kasiinos ka muidu kohata.
Kogu selle suuna idee on lihtne: kasiinooperaatorid üritavad meelitada uue ajastu mängijaid, kes naudiksid tehisintellekti põhjal tegutsevat klienditeenindust ja mängukogemust.
Klienditeenindus muutub igaveseks
Hetkel toetuvad juba paljud kasiinod tehisintellektile vähemalt mingil määral, kasutades masinõppetehnoloogiat peenete algoritmide loomiseks.
Esimene osa, mida kasiinod on asunud muutma AI-baasil, on mõistagi klienditeenindus, kus võetakse tasapisi kasutusele vestlusroboteid.
Klienditeenindus on üks kõige suuremaid murelapsi igas kasiinos, kuid tehisintellekti ja vestlusrobotite abil ei pea see enam olema nii suur probleem.
Vestlusrobotitele on ette söödetud teatud valmisvastused, mille abil suudab robot pidada maha korralikke vestluseid.
Robot on loodud nii, et see simuleeriks reaalset vestlust.
Vahel ei pruugi sa isegi aru saada, et sa räägid robotiga!
Just nii vingelt on loodud kasiinorobotid.
Tänu tehisintellektile on varsti klienditeenindus kasiinodes nii sujuv ja kiire, et sa ei pea enam kunagi muretsema vastamata jäävate küsimuste pärast.
Tehisintellekt peksab eemale petturid
Kuigi kasiinodest on jäänud rahvakeeli halb maik suhu, siis tegelikult on kasiinod ise hädas petturitega.
Mõned mängijad üritavad kasiinot kurjalt ära kasutada, näiteks kasiinoboonustega pettes või oma võiduvõimalustega kuidagi manipuleerides.
Ka siinkohal tuleb aga appi tehisintellekt, mis säilitab mängijate tegevustest andmeid, analüüsib kogutud infot ning jälgib trende, et tuvastada petturlikke manöövreid.
Aja jooksul suudab AI seega „selgeks õppida“ petturite mustrid ning tuvastada probleemid kiirelt.
Samamoodi tuvastab AI ka krediitkaardipettuseid või kasiinotehingutega toimuvaid pettuseid, kasutades keerukaid algoritme ja ennustusmudeleid.
Andmete kogumine
Kui juba rääkida tehisintellektist ja andmete kogumisest, siis tegelikult ongi andmete leidmine kõige olulisem osa hetkel igas kasiinos ning peamine põhjus, miks AI kasutusel on.
Kõik kasiinod tahavad omamoodi tulevikku ennustada, et säilitada oma eelis tööstuses.
Seepärast kasutataksegi tehisintellekti, et oleks lihtsam koguda andmeid, analüüsida neid ning panna kokku strateegia selle osas, kuidas oma äriga edasi minna.
Kasutajana ei pea kartma, et mingi „robot“ korjab sinu kohta isikuandmeid.
Ainus, mida kasiino teeb, on mängutegevuste jälgimine – niiviisi saab kasiino näiteks teada, millised mängud on kõige populaarsemad, milliseid panuseid inimestele teha meeldib ning kuidas inimesed kasiino teenuseid kasutavad.
Tänu sellele saab kasiino ka pakkuda paremat mänguvalikut ja ehitada paremaid teenuseid.
Lõppude lõpuks saavad sellest kasu mõlemad: nii kasiino, kes leiab endale lojaalseid kliente kui ka mängija, kes saab nautida paremat mängukogemust.
Tehisintellekt on tulnud selleks, et kasiinodesse jääda ja tugevdada teenust.
Kes teab, mida tulevik toob, kuid loota võib, et tulemus on helge.
Viimased uudised
Hangi värskeim info