Kuidas mängida Crapsi?

Craps on kahtlemata üks kasiinomaailma põnevamaid ja dünaamilisemaid täringumänge, mille juured ulatuvad sügavale ajalukku. Kuigi see pole Eestis veel sama laialt levinud kui näiteks slotimängud või rulett, on Craps siiski leidnud oma koha mitmete Eesti online kasiinode live-kasiino sektsioonides, pakkudes ainulaadset ja kaasahaaravat mängukogemust.
Kui olete huvitatud sellest, kuidas Crapsi mängida ja millised on selle peamised reeglid, siis alljärgnev ülevaade aitab teil mängu olemusest paremini aru saada ja ehk isegi julgustab seda põnevat mängu proovima.
Kuidas Crapsi mängida
Craps võib esmapilgul tunduda keeruline, eriti neile, kes pole varem täringumängudega kokku puutunud. Selle reeglid on kindlasti detailsemad kui näiteks lihtsate lotomängude omad, kuid põhimõte on siiski arusaadav: tegemist on kahe täringuga mängitava õnnemänguga, kus panustatakse täringute veeretamise tulemustele.
Mängulaual on mitmeid panustamisalasid, mis esindavad erinevaid täringukombinatsioone. Mängijad teevad kordamööda täringuveeretusi, mida nimetatakse “shooteriks”, samal ajal kui teised laua taga saavad teha panuseid erinevatele tulemustele, asetades oma žetoonid vastavatele sektoritele.
Shooter peab tegema esialgse panuse kas “Pass Line” või “Don't Pass Line” peale. Igal Crapsi mänguringil on kaks peamist etappi: “Come-Out” ja “Point”.
Mäng algab “Come-Out” veeretusega. Shooter veeretab kahte täringut korraga ja need peavad puudutama mängulaua tagaseina. Kui täringuid ei veeretata korraga või need ei puuduta seina, loetakse veeretust kehtetuks.
“Come-Out” veeretuse tulemused:
- Kui tulemuseks on 2, 3 või 12 (nn. “Craps”), kaotavad “Pass Line” panustajad ja võidavad “Don't Pass Line” panustajad. Shooter võib jätkata veeretamist.
- Kui tulemuseks on 7 või 11 (nn. “Natural”), võidavad “Pass Line” panustajad ja kaotavad “Don't Pass Line” panustajad. Shooter võib jätkata veeretamist.
- Kui tulemuseks on 4, 5, 6, 8, 9 või 10, määratakse see number “Point” numbriks. Mäng liigub nüüd “Point” etappi.
“Point” etapp:
Kui “Point” number on määratud, peab shooter veeretama täringuid uuesti, eesmärgiga saada uuesti “Point” number enne, kui veeretatakse 7.
- Kui shooter veeretab “Point” numbri enne 7, võidavad “Pass Line” panustajad ja kaotavad “Don't Pass Line” panustajad. Mänguring lõpeb ja algab uus “Come-Out” veeretusega.
- Kui shooter veeretab 7 enne “Point” numbrit (nn. “Seven Out”), kaotavad “Pass Line” panustajad ja võidavad “Don't Pass Line” panustajad. Mänguring lõpeb, täringud antakse edasi järgmisele mängijale ja algab uus “Come-Out” veeretusega.
Lisaks “Pass Line” ja “Don't Pass Line” panustele on Crapsis veel palju teisi panuseid, mis pakuvad erinevaid koefitsiente ja väljamakseid. Nende hulka kuuluvad näiteks “Come” ja “Don't Come” panused, “Place” panused, “Field” panused ja “Proposition” panused. Crapsi reeglitega harjumine võtab aega ja harjutamist, kuid peamine on mõista erinevate numbrikombinatsioonide mõju panustele. Pidage meeles, et tegemist on õnnemänguga, kus strateegia mängib piiratud rolli.
Crapsi erinevad versioonid
Nagu paljudest populaarsetest kasiinomängudest, on ka Crapsist loodud mitmeid erinevaid versioone. Kuigi põhireeglid jäävad üldjoontes samaks, võivad variatsioonid mõjutada väljamakseid ja teatud olukordade tulemusi. Siin on mõned levinumad Crapsi variandid:
- Ruse Craps: See variant on kasiinodele vähem kasumlik ja seetõttu harvem leitav. Peamine erinevus seisneb selles, et “Pass Line” panus ei kaota numbrite 2, 3 ja 12 korral, mis teeb selle panuse mängijale soodsamaks.
- High Point Craps: Selles versioonis ignoreeritakse veeretusi 2 ja 3. Kui need numbrid veeretatakse, antakse shooterile lihtsalt uus võimalus. Numbrid 11 ja 12 toovad aga kohese võidu.
- Lihtsustatud Craps: Nagu nimigi ütleb, on see variant mõeldud algajatele. Mängus on vaid üks veeretuskord ja puuduvad “Pass Line” ja “Don't Pass Line” panused. On lihtsalt võitvad ja kaotavad numbrid (näiteks 2, 3, 4, 10, 11 ja 12 võivad olla võitvad kombinatsioonid, olenevalt konkreetsest versioonist).
- Die Rich Craps: See on üsna erinev variant, kus kasutatakse ainult ühte täringut. Eesmärk on veeretada number vahemikus 1 kuni 6. Kui veeretatakse 1, on mäng koheselt kaotatud. Kui veeretatakse 6, on mäng automaatselt võidetud.
Craps on mäng, mida on kõige parem õppida praktika kaudu. Kui soovite sellega algust teha, soovitame proovida tasuta demoversioone, et saaksite riskivabalt reeglitega tutvuda ja mängu dünaamikat tunnetada.
Kui otsite live-kasiinos midagi uut ja põnevat, pakub Craps kindlasti ainulaadset elamust. Selle tempokas olemus ja mitmekülgsed panustamisvõimalused loovad kaasahaarava atmosfääri. Avastage Crapsi mõnes Eesti live-kasiinos, näiteks Optibetis või OlyBetis, ja kogege täringumängu põnevust omal nahal.
Most Recent News
Get the latest information





